tiistai 17. marraskuuta 2009

Paluu harmaaseen arkeen

Heippa. Loma oli ja meni, eilen palasin takaisin töihin. En ole vielä saanut sitä pukua häihinkään tehtyä, en edes kunnolla alkuun päässyt.. Tänään on sateista ja harmaata, eikä kiinnosta tehdä mitään, enolleni olen muutaman rivin verran kutonut sukkaa, olen niin alamaissa töihinpaluun vuoksi ja kaipa tällä syksylläkin on osasensa siinä. Koitan torstaina aloittaa puvun teon, jotta ehtisin sen lisäksi vielä joitain joululahjoja ja korttejakin tekemään tässä pienen ajan sisään. Loman viiemisillä päivillä aloin laittaa kangaspuitanikin kuntoon, täytyy saada vaan joku avulias neuvomaan loimen laittoa hiukan, olen niin arka laittamaan sitä, kun siitä on aikaa kun olen sellaista tehnyt. Joskus koulussa varmaan. Ideoita mulla riittäisi vaikka muille jakaa, keksin joka päivä jotain uutta näperrettävää, mutta sitten ne on pakko siirtää eteenpäin, että saisin vanhatkin tehtyä. Työ rajoittaa harrastuksia, on se niin väärin. =/ Kuullaan taas =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti