perjantai 28. toukokuuta 2010

Vielä viikko ja sitten lomalle =)

Heippa taas pitkästä aikaa. On ollut todella kiireistä aikaa, joten ehdin tänne taas vasta nyt. Monenlaista olen väsäillyt ja jo vähän loma mielesä olen alkanut tehdä käsityöjuttuja todella paljon, osa on vielä kesken. Ompelin Marimekon unikkokankaasta pöytäliinan, sitten olen tehnyt taas pitsikukkia paperista oviverhoa varten jne. Mutta nyt, tässä alla on vielä kesken oleva villatakki, jostavähän esimakua, kerron tarkemmin, kun se on valmis. Sitten vähän muuta työn tulosta...

Tässä vähän ekokasseja joihin olen huovuttanut kesäisiä kuvioita.



Sitten on kuvakollaasi lajhapurkeista ja yhdestä pankista, jotka olen tehnyt vanhoista pringles-purkeista. Olen päällystänyt ne erilaisilla papereilla, liimaillut koristeita jne. Aika hauskoja niistä saa ja paljon kivampi, kuin perinteinen lahjapaperi. Lisäksi näitä voi vielä käyttää säilytykseenkin, esimerkiksi itselläni on pensseleitä, kyniä ja pikkunippeleitä tällaisissa pukeissa.




Ja sitten on kimppu oman maan kevätkukkia kaikkien silmää piristämään. =) Ja sitten tulevat saippuat. Ekoissa kuvissa jääpalamuotteihin tehtyjä mansikka-ja omenasaippuoita. Äiti toi mulle askarteluliikkeestä lisää tuoksuja.
Sitten on erilaisia saippuoita, joita teinmetallisiin muotteihin ja upottelin niihin pääsiäismunien yllätyksiä koristeeksi. Aivan viimeinen snorklaaja on oma suosikkini. =)
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti