maanantai 12. syyskuuta 2011

Mekko vihdoin valmis!

Nyt alkaa olla jo suhteellisen hyvä olo, flunssa alkaa olla ohi. =) Laitoin eilen kuvan mekosta, jonka on tarkoitus tulla käyttöön viikonlopulla, pikkuserkun häihin, ja tänään kävin vielä hakemassa siihen vetoketjun. Ompelin pitsit paikoilleen ja viimeistelin sen. Nyt se on valmis ja olen ihan tyytyväinen tulokseen, ainakaan ei ole kellään muulla samanlaista. =) Laitan tuosta mekosta kuvan kun saan ne otettua ja koneelle. Kävin tänään myös ostamassa tulostussiirtopaperia, jolla voi tehdä kuvia kankaalle, koska kummitätini pyysi paria kangaskassia, joihin tulee koirien kuvat. Niitä tarttis kanssa sitten tästä väsätä. Ja ostin 5€:lla kassillisen jämäkankaita, ei ne kaikki olleet mitään ihmeellisiä, mutta joukossa oli ihan hyviäkin, löytönä oli kuitenkin neulosta, josta teen siskon ranskanbulldogille paitoja, koska sellastakin olen mennyt lupaamaan... Ja matkalla myös tarttui mukaani vähän skräppäyspaperia ja leimasimiakin, kaikkea sitä pitääkin ostella... Kankaat laitoinkin jo kaappiin piiloon, ettei isäntä näe, kun se jo eilen sanoi, että mulle pitäs rakentaa pihalle oma työtila, kun eivät tavarat mahdu kohta enää meidän taloon... hmm... no ehkä mä hiukan olen kaikkea tarpeellista nurkkiin kerännyt, mutta todellakin tarpeellista =) Tarttis vaan olla enempi aikaa toteuttaa niistä jotain. Tarttis pistää joku paja varmaan pystyyn... Ideoita olis ja halua kyllä vaikka muille jakaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti