tiistai 10. syyskuuta 2013

Vähän kaikkee sekalaista

killutin sormuksia






muutamat riipukset

tämä on aikaa sitten mun maalaama taulu, kuva on maalattu valokuvasta, jonka olen ottanut Lapinmatkalla vuonna 2001, Paikka oli muistaakseni Kangasniemi, eli lähinnä Keski-Suomea.

Ja sitten kukkataulu...

kuollut varis

Lepakko

pikku lohikäärme

Prinsessakakkukorviksia


kermakakkukorviksia

parit pinnit.
 
 
Mitäs muuta mulle, joka päivä olen yrittänyt nyt jotain tehdä, vaikka käsissä särkyjä onkin. Elämä tuntuu olevan jo huomattavasti paremmalla tolalla. Lokakuussa palaan töihin tekemään 4 tuntia päivässä työkokeiluna. Ensi viikolla lähden Yli-Härmään kuntoutukseen koko viikoksi, sopeutumaan fibromyalgiaan. Perjantaina olisi luvassa myös sellainen suuri askel, että lähden serkun kanssa laivareissulle, saapa nähdä jaksaako tää mamma siellä paljookaan mennä, mutta yritetään ainakin. Eli menemistä on tiedossa, vaikka millä mitalla. Sitten taitaa tullakin pieni tauko, etten taas kerkiä tekemään mitään käsitöitä, mutta onhan se ihan hyvä välillä pitääkin pientä lomaa, niin jaksaa taas kiinnostua uusista käsitöistä.
Taitokansio on nyt jossakin arvioitavana, saapa nähdä kuuluuko siitä milloin, tai kuuluuko ylipäätään mitään. Takaisin se kaiketi kuitenkin mulle lähetetään.
Mulla oli aamulla työkaveri kyläilemässä vauvansa kanssa ja illalla olin niin reipas, että käytiin koiran kanssa lenkillä. Aika tuskaa tuo lenkkeily on, kun sattuu, mutta hammastapurren yritän, koska pidemmänpäälle sen kai pitäisi jossain vaiheessa alkaa jopa helpottaa oloa.
Syksy on kyllä saanut kipuilun taas välillä sietämättömäksi, mutta kun vaan sitkeästi teen, enkä anna kivulle valtaa, niin tehdessä kipukin hetkeksi unohtuu.
tänään illalla aion vielä värkkäillä hiukan lävistyskoruja, sekä piirtää, piirtäminen on jäänyt niin vähälle viimeaikoina, että pitää taas jatkaa, ettei taidot ruostu.
Mutta eipä mulla muuta, lisäillään ja kuullaan taas, kun saan laitettua tänne jotain. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti