sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Pääsiäismielellä

Tein kaksi huovutettua munaa lisää, toiseen tuli suuri keltainen kukka ja toiseen tulppaani.


Ja sitten oli tehtävä tuolle tipulle tyttöystävä, koska se oli niin yksinäinen. =)


Vääntelin kreppipaperista ja rautalangasta hiukan kukkia myös pääsiäiskoristeeksi.




Ja sitten olen väsännyt tälläsiä perinteisiä massapallotipuja, jotka liimasin pääsiäismunakennoihin vihreän silkkipaperin päälle. Ylimmäisessä on vihreä muna, joka on pääsiäismunan yllätyskotelo, päällystin sen liimaamalla silkkipaperia sen pintaan.





Sitte on pääsiäisoksa, siinä roikkuvat munat ovat myös pääsiäismunakoteloita, jotka olen päällystänyt lautasliinatekniikalla ja kiinnitin niihin narut.




Ja tässä kaksi paperimassanoitaa, jotka olen pitkän ajan kanssa tehnyt. Toinen muutti tänään äitin ja iskän luo. Hampaat on tehty ohran jyvistä, harmi kun on sekavia kuvia, ettei näe kunnolla. Tarttis hankkia parempi kamera varmaan. Tässä alla lisää kuvia niistä.






Mitäpä muuta mulle, hirvipipoa olen aloittanut ja iskän paidasta on jo takakappale valmiina. Kovasti syyhyää sormet tekemään kaikkea uutta. Noita paperimassanukkeja mulla on vielä keskenkin jonkun verran. Huomenna olen vielä vapaalla ja tarttee kattoa mitä saan aikaan. Ainakin kukan taimet täytyy kouluttaa, kunhan saan multaa vaan haettua. Iloista pääsiäisen aikaa, kirjoittelen taas pian kun saan jotain aikaan.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti