maanantai 1. maaliskuuta 2010

Täällä taas

Tässä on taas vähän valmistuneita juttuja. Olen ollu niin kauheen kiireinen, että en oo ehtiny kirjoitella. Alla on villalegginsit, lanka on novitan nallelankaa. Sitten hiukan sovelsin pääkallopaidan, siitä tuli varoitusmerkkipaita. =) Langat ovat seitsemää veljestä. Ohje oli edellisessä Novita-lehdessä tuohon peruspaitaan, siinä oli joku huovutusjuttu tai joku, missä se oli.

Sitten onsitruunapipo. =) Sininen kukka on tehty uudella pitsikukkalaitteella. Musta tosta tuli jotenkin symppis.



Ja tässä pari kuvaa mehutölkkilompakoista, joiden ohje oli virolaisessa käsityölehdessä. Olen niitä varten säästellyt enemmänkin tölkkejä, jos kerkiin tekee taas tässä joku päivä.




Mitäs muuta mulle kuuluu... odotan kevättä, tänään ostelin jo siemeniä kaupoista, odotan että pääsee puutarhahommiin. Istutin tomaatit, paprikat ja chilin tänään. Sitten oon tässä tehnyt mm. paperimassasta nukkeja, ne ovat vielä kesken. Sitten on edelleen se palmikkoneule, jota teen aina pikkuhiljaa, kun on sellainen olo, että siihen jaksaa keskittyä. Ja sitten aloitin toisen villatakin teon. Olen kovasti kutoessa yrittänyt lukea samalla, mutta joutuu kirjaan tekemään monta viritystä, että sivut pysyy paikallaan. =) Mulla on kauheesti taas ideoita ja oon ostanut lankoja ja kankaita ja kaikkea materiaalia. Kumpa vaan olis enemmän vapaa-aikaa, kun tuntuu, että asuu töissä... Mutta hei, mukavaa kevään odotusta kaikille! Kuuluupi taas. =)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti