tiistai 16. heinäkuuta 2013

Tölkkiklipsivöitä...

Neljä valmista tölkkiklipsuvyötä, vain vyösoljet enää puuttuu ja nekin ovat piakkoin postissa tulossa. Keltainen on vanhempi homma ja musta, valkoinen ja vihreä on lähiaikoina tehtyjä, muutama klipsi kerrallaan laitettuja. Klipsut vaan uhkaa loppua kesken... pitää pistää ihmiset juomaan...

Tässä mustavalkoinen, jota teen kahdella langalla ja jonka aloitin vasta äsken.
 
Ompeleminen on ollut aika mahdotonta ja pääasiassa oon vaan noita virkkailuja tehnyt aina kun oon vähänkään pystynyt. Muutama päivä on mennyt hirveissä säryissä, toivoen että joku lääke auttais, mutta ei kun pahenee vaan. Raajoja repii ja selkää polttaa, kylki kramppaa ja muutenkin niin hirvee olo, että tekis mieli vaan käpertyä sängynpohjalle ja nukkua sen huonon olotilan pois. Ompelun olen tosiaan jättänyt suosiolla. Sitten oon lueskellut, kun en oo muuta pystynyt välillä. Sain uuden Reijo Mäen kirjan luettavaksi ja se tuntuu aikast hyvältä. Muutenkin olis kirjoja aika luita.
Tänään sain myös ennakkopäätöksen työkokeilun aloittamisesta syksyllä, päivää ei ole lyöty lukkoon, vaan mun pitää ilmoitella vakuutukselle, koska saan lääkäreiltä luvan aloittaa. ens kuussa olis ne reumatutkimukset eessä ja sitte varmaan alkaa asiat mennä eteenpäin suht nopeesti, mikäli saadaan varmistus sille, onko mulla fibromyalgia.
No, nyt oon sitten ainakjin pikkuisen uskaltautunut hankkimaan tarvikkeita lisää, niitähän mulla ei missään nimessä oo koskaan tarpeeksi... ;) Askartelukauppojen sivuilla oon käynyt kurkkimassa ja se selailukin on jo itsessään hirveen terapeuttista =D Jotain iloahan pitää löytää, vaikka pahalta tuntuukin.

1 kommentti:

  1. Hei noi on mielettömän hienoja!!!! Teet vaan omaa tahtia, luet 30 sivua kirjaa ja teet yhen klipsun verran ja taas luet ja teet ja luet ja otat lepoa välillä!! Hienoa että toi työkokeilu hommaki menee eteenpäin, vaikka tietysti siitäki voi saada stressin. Mut älä vielä stressaa tai murehdi!

    Ps. täälä on kerätty sinul jo klipsui hiukan... ;)

    VastaaPoista