torstai 25. heinäkuuta 2013

Lisää koruja, sarjiskassi, sekä klipsuvyöt.

Pikkuiset suklaamunasta tulleet sotilaat pääsivät korvakoruiksi.

cernit-kameekorut.

Sarjiskassi, paperia, sarjisklippejä, kontaktimuovia ja ompelukone, sekä sangat vanhasta vyölaukusta.

iki-ihanat kameeriipukset.

Kauniit riipuskorvikset

ja samaa sarjaa riipus.

Silmämuna nahkaranneke. =)

Nahkaranneke turkoosein tähdin.

Ihanat rannekorut.

Vähän pinkkejä korvisnappeja....

meritähtikorviksia...


ja muutamat korvikset lisää...

Oikeanpuoleisissa on korukivet, ovat äärimmäisen nätit, kuva ei tee niille oikeutta.

ja vielä korviksia..
 
Nahkaranneke, jossa organza-rusetti ja vetoketjua.

vihrein strassein koristettu nahkaranneke.
 
Valmiit tölkkiklipsuvyöt.

Niitti- ja strassikoristeilla nahkarannekkeita. Näissä kiinnitys satiininauhalla.

Ja vielä pari nahkaranneketta.
 
 
 
Semmoisia uusia ja vanhojakin juttuja. Kävin viime viikolla Sinooperin alessa ja löysin ihanuuksia tosi halvalla. Ja ostin isot helmipakkaukset, jotka ns. lasten askartelupakkauksia, mutta mähän niistä tykkään kun oon tämmöinen lapsellinen ikuisesti. No, sitte oon noita kaffepusseja taitellut ja riipuksia kanssa tehnyt, täytyy taas lisätä sitten kun saa aikaan. Tein Facebookiin omat sivut ja sinnekin lisäilen näitä. Toivottavast en laita samoja tänne moneen kertaan.... Niiden sivujen nimi on Luo v uutta. Sinne oon laittanut hiukan hintojakin, jos joku innostuu vaikka haluaamaan itselleen jotakin. Mähän alan hukkua omiin tekeleisiini. Mutta nyt kun oon taas päässyt vähän kiinni tähän rakkaimpaan harrastukseeni, niin mua ei pysäytä mikään =) Ei edes kipu ja särky. Ne on, mutta olkoon, sanotaan näin. Sitte vaan purraan illalla hammasta kun niskaa juilii ja käsistä vetää, kuin joku repis luita sormien kautta pihalle... Eilen olin moikkaamassa muuten vanhoja työkamuja ja oli tosi kiva nähdä kaikki pitkästä aikaa. Vaikka olin aivan loppu sen reissun jälkeen, niin eipä se haitannut. Olin kotona klo 21.20 ja menin nukkumaan jo puol kakstoista, luin siihen asti. Tuntu et oli ihan mehut revitty naisesta.Aamulla sitten oli hankalaa taas päästä ylös. Onneks niin, kun jossain vaiheessa heräilin aina niin pirun aikasin.
No mutta käsitöihin takaisin, oon piristänyt mieltä tutkimalla erilaisia nettipuoteja, voi että niissä on kaikkea kivaa. Kävin muutamilla Virolaisillakin sivuilla vierailemassa ja hekotinniitä nimiä itsekseni.. Noh, ehkä joskus kun oon tarpeeks rikas?? niin voin tilata sieltä jotain, mutta nyt pitää pitää kukkaronnyörit visusti kiinni. Ei tää kovin helppoa ole tää kotona olo senkään kannalta, että on köyhä kuin kirkonrotta. Ja mietin tossa et miten ihmeessä oon kestänyt täällä ne päivät, joina en oo saanu tehtyy mitään, kun nytkin seinät kaatuu päälle, vaikka oon saanut tota harrastusta hiukan aloiteltua... Mutta nyt. Kuulumisiin taas. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti